مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
مدلی برای کسب‌وکار پلتفرمی در مرحله‌ی ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران

طالب بالنده؛ مهدی ابراهیمی

دوره 11، شماره 43 ، فروردین 1402، ، صفحه 67-99

https://doi.org/10.22054/IMS.2023.67828.2170

چکیده
   محبوبیت مدل­ کسب‌وکار پلتفرمی در سال‌های اخیر در سطح جهانی و نیز در سطح ایران، اما عدم توفیق برخی از پلتفرم­های راه­اندازی شده در صنایع مختلف نیاز به مطالعات میدانی در سطح کشور درباره عناصر مدل­ کسب­وکار پلتفرمی و نحوه چینش این عناصر در ورود به بازارهای پلتفرمی را برای تعمیق دانش در این حوزه نمایان کرده است. این پژوهش ...  بیشتر